Chcesz załatwić sprawę w urzędzie skarbowym – szybko, komfortowo i bez kolejki? Umów wizytę i przyjdź na wizytę bez kolejek.

Możesz umówić na 2 sposoby:
• online
• telefonicznie

💻 Aby umówić wizytę online:

1. kliknij w przycisk Umów wizytę online
2. wybierz urząd skarbowy,
3. wybierz sprawę, którą chcesz załatwić,
4. wybierz datę i godzinę wizyty,
5. podaj swoje dane:
6. imię i nazwisko,
7. PESEL lub NIP,
8. numer telefonu lub e-mail,

📞 Aby umówić wizytę przez telefon:

1. zadzwoń do wybranego urzędu skarbowego,
2. powiedz pracownikowi jaką sprawę chcesz załatwić,
3. ustal datę i godzinę wizyty,
4. podaj swoje dane: imię i nazwisko, PESEL lub NIP, numer telefonu lub e-mail

❌ Jak odwołać wizytę

Jeśli
nie możesz przyjść na umówioną wizytę – odwołaj ją. Dzięki temu inna
osobę będzie mogła umówić się w tym czasie do urzędu.

Aby odwołać wizytę online – wypełnij formularz dostępny na stronie wizyta.podatki.gov.pl. Podaj w nim:

• numer umówionej wizyty,
• imię i nazwisko,
• numer telefonu lub e-mail.

Upewnij się, że wprowadzone dane są dokładnie takie same, jak dane podane podczas rejestracji.

Aby odwołać wizytę telefonicznie – zadzwoń do urzędu, w którym rezerwowałeś wizytę. Podczas rozmowy z pracownikiem podaj:

• numer umówionej wizyty (jeśli go otrzymałeś),
• imię i nazwisko,
• PESEL lub NIP.

Po odwołaniu wizyty – twoja rezerwacja oraz dane zostaną usunięte z systemu ☺️